Veelgestelde vragen:

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van onze producten staat altijd vermeld op de productpagina. Al onze producten zijn op voorraad en worden dagelijks vanuit ons eigen magazijn verzonden. Wanneer u op werkdagen voor 15:00 besteld, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag al in huis.

2. Garantie en service

Op alle producten die wij verkopen leveren wij de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekend voor u dat een product datgene moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantie is standaard 2 jaar garantie op al onze producten.

Zodra u er als consument aanspraak op wilt maken kijken wij altijd samen of er binnen de wettelijke garantie regels uit kunnen komen, (bijvoorbeeld een vervangend product) Indien u zelf schade heeft toegebracht aan het product vervalt de garantie (bijvoorbeeld door verkeerd gebruik of door het verkeerd schoonmaken). Ook vervalt deze garantie als u zelf probeert het product te repareren en dat gaat vervolgens niet helemaal goed.

Controleer uw bestelling direct bij levering. Wij verzoeken u vriendelijk als consument de bestelling direct bij levering te controleren. Indien er iets niet in orde is of de bestelling klopt niet, vragen wij om dit binnen 14 dagen te melden per mail info@livinq-sanitair.nl. Wij pakken direct uw klacht op en u kunt rekenen op een snelle en correcte afhandeling. Uw klacht is uiterlijk binnen 7 dagen afgehandeld.

3. Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wij sturen automatisch na de orderbevestiging een mail met daarin de factuur.
Heb je de factuur niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@livinq-

sanitair.nl

4.Retourneren

Er is een product beschadigd, wat nu?

Als het artikel bij levering niet in perfecte staat is, neem dan contact met ons op via onze e-mail info@livinq-sanitair.nl. We vragen je daarbij om foto’s van het beschadigde product door te sturen en je bestelnummer te vermelden.



Ik wil mijn bestelling retourneren – binnen 30 dagen

Als u van gedachten bent veranderd of als het artikel niet voldoet aan uw wensen dan kunt u het product kosteloos retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw ordernummer en welke producten u wilt retourneren. Wij zullen u dan een retourlabel per e-mail sturen, u kunt het product dan kosteloos retour sturen.

5.Leveren jullie ook in België?

Ja, wij leveren ook aan particulieren in België. Indien u een zakelijke bestelling wilt plaatsen vanuit België dan kunt u contact opnemen met ons via info@livinq-sanitair.nl.

;